اختتامیه اولین دوره مسابقات جشنواره ورزشی گروه سرمایه‌گذاری کوروش
19 مرداد 1398
بازدید 5847

اختتامیه اولین دوره مسابقات جشنواره ورزشی گروه سرمایه‌گذاری کوروش

عصر سه شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ در سالن ورزشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اختتامیه اولین دوره مسابقات جشنواره ورزشی گروه سرمایه‌گذاری کوروش برگزار و نتایج این دوره از مسابقات اعلام شد.

در این مراسم که با حضور دکتر ابراهیمی مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری کوروش، دکتر فخریان مدیر عامل شرکت افق کوروش، مهندس منتصر مدیر عامل شرکت صنعت غذایی کوروش، مدیران عامل شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری کوروش و جمع پرشوری از همکاران ورزش‌دوست برگزار شد، به تیم‌های اول تا سوم کاپ و حکم و به نفرات تیم‌های برتر، حکم، مدال و جایزه نقدی اهدا شد.

در این دوره از مسابقات، بانوان در رشته داژبال و آقایان در رشته‌های فوتسال، طناب‌کشی و پینگ‌پنگ به رقابت پرداختند. در بخش خانم‌ها تیم داژبال صنعت ماکیان کوروش مقام اول را کسب کرد؛ تیم داژبال آنیتاسان به مقام دوم رسید و تیم داژبال افق کوروش مقام سوم را به خود اختصاص داد.


در بخش آقایان، در رشته پینگ پونگ مسلم پرویزی از آنیتاسان مقام اول را کسب کرد؛ حسین فرزانه از افق کوروش مرکزی به مقام سوم دست یافت و احمد زارع‌منش از آنیتاسان و محمدعلی آقاجانی از گلرنگ‌پخش مشترکا سوم شدند.

در رشته طناب‌کشی نیز تیم طناب‌کشی صنعت غذایی کوروش مقام اول، تیم طناب‌کشی آنیتاسان مقام دوم، و تیم طناب‌کشی گلرنگ پخش مقام سوم را کسب کردند. در رشته فوتسال نیز تیم گلرنگ‌پخش مقام اول را کسب کرد؛ تیم افق کوروش به مقام دوم رسید و تیم اُکالا مقام سوم را به خود اختصاص داد.

محمد بشیر نیز توانست عنوان آقای گل مسابقات فوتسال را از آن خود کند. در مجموع ۳۶۱ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند. در این بین، مسابقات داژبال بانوان با شرکت ۷ تیم (۴۹ نفر)؛ مسابقه پینگ‌پنگ با شرکت ۱۹ نفر، مسابقه طناب‌کشی با شرکت ۷ (۶۳ نفر) تیم و مسابقات فوتسال با شرکت ۲۳ تیم (۲۳۰ نفر) برگزار شد.

به تیم‌های اول تا سوم کاپ و حکم و به نفرات تیم‌های برتر، حکم، مدال و جایزه نقدی اهدا شد و به دلیل استقبال پرشور شرکت‌ها از مسابقات فوتسال و شرکت ۲۳ تیم در این دوره از مسابقات، برگزارکنندگان مسابقه برای تیم چهارم مسابقات نیز حکم و جایزه نقدی درنظر گرفتند.