بازدید مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ از افق کوروش
28 اردیبهشت 1398
بازدید 7846

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ به همراه جمعی از مدیران ارشد مجموعه، صبح روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه از دفتر مرکزی فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش بازدید کردند و با همکاران پرتلاش این شرکت، چهره به چهره دیدار نمودند.
در این بازدید دکتر فضلی در دیدار با همکاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که سعادت یار شد و فرصت دست داد تا با شما عزیزان دیدار کنیم و از نزدیک از محبت‌ها و تلاش‌های شما قدردانی نماییم. سلام ما را به خانواده‌های محترمتان برسانید و از جانب ما هم از آن‌ها بسیار تشکر کنید.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: نیت‌های همه ما خیر بوده و قصد ما همواره این بوده که سفره هم‌وطنان عزیزمان را گسترده‌تر کنیم. با این نگاه، تا حد امکان باید گسترش فروشگاه‌ها به صورت فرانچایز باشد تا منافع دیگران را با منافع خودمان گره بزنیم.
دکتر فضلی با تاکید بر این نکته که محصولات ارائه شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، بیان داشت: بهترین ملاک کیفیت این است که خود ما هر آنچه نیاز داریم با اطمینان از افق کوروش خرید کنیم و کالایی نباشد که ترجیح بدهیم آن را از جای دیگری تهیه کنیم.
پس از بازدید از تمامی واحدها و گفت‌وگو با همکاران، دکتر فضلی و هیات همراه طی نشستی، با مدیران مجموعه افق کوروش به گفت‌وگو پرداختند.
دکتر فضلی در این نشست بیان داشت: حضور در جمع همکاران پر نشاط افق کوروش انرژی بخش بود و از بازدید امروز بسیار لذت بردیم. مجموعه افق کوروش مجموعه پیشرویی است و من معتقدم موفقیت‌های آن حاصل یک تلاش، همدلی و حمیت جمعی است. هیچ توفیقی اتفاقی نیست و کسانی که بیشتر تلاش کرده‌اند قطعا توفیقات بیشتری را رقم خواهند زد. ما از نتایج افق کوروش تا امروز بسیار مسروریم و با توجه به توانمندی همکارانمان نتایج بهتر از این را انتظار می‌کشیم و امیدواریم که سال 97 سالی خاص و ویژه باشد.
دکتر فضلی ادامه داد: خوشبختانه امروز مشتریان ما از ما راضی هستند و خرید از افق کوروش را با رضایت انجام می‌دهند. البته باید ارتباط با مشتریان بیشتر شود و هنوز نقاط بهبود وجود دارد. تامین‌کنندگان نیز باید به گونه‌ای با ما در ارتباط داشته باشند که بر رضایت خود اذعان کنند. بخشی از رضایت آن‌ها منوط به اطلاعاتی است که ما به آن‌ها می‌دهیم. اگر ما دقیق حساب کنیم که سالانه چه مقدار از آن‌ها خرید می‌کنیم می‌توانند روی خرید ما حساب کنند و این امر بسیار برای آن‌ها رضایت بخش خواهد بود.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ افزود: علاقه‌مندیم به جای تاسیس شعبه، گسترش افق کوروش از طریق فرانچایز باشد و جای تشکر دارد که تعداد فرانچایزها به سرعت افزایش پیدا کرده و در حال افزایش است. گسترش از طریق فرانچایز رضایت خاطر تعداد بیشتری از هم‌وطنانمان را فراهم خواهد کرد و همه طرف‌ها از آن سود می‌برند.
در ادامه دکتر فضلی بر لزوم آموزش طرف‌های فرانچایز تاکید کرد و بیان داشت که حتما در افق کوروش مدلی برای این نوع آموزش در نظر گرفته شود.
دکتر ابراهیمی رئیس هیات مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش دیگر سخنران این نشست بود. دکتر ابراهیمی خطاب به دکتر فضلی ابراز داشت: همیشه شما لطف ویژه‌ای به افق کوروش داشته‌اید و این لطف شما برای این تیم همواره انرژی بخش بوده است. ممنونیم که افق کوروش را برای نخستین بازدید سال 97 انتخاب کردید. لطف شما مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و مطمئنا تمامی همکاران با علاقه ، تلاش می‌کنند در مسیری که شما ترسیم کرده‌اید حرکت کنند. سعی ما بر آن است که بسیار زودتر از موعد اهداف را محقق کنیم. همکاران ما دارند خود را برای کارهای بزرگ آماده می‌کنند و در نخستین گام، قصد دارند یکی از 5 شرکت برتر منطقه منات باشند.
دکتر گودرزی نیز اظهار داشت: برنامه‌های استراتژیک افق کوروش کاملا هماهنگ و علمی است و با تمهیدات صورت گرفته ان شاءالله به زودی می‌توان کنترل‌های کاملی را به صورت استراتژیک در این شرکت داشته باشیم.
مهندس فخریان مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش نیز ضمن تشکر از سفارش‌ها و راهنمایی‌های دکتر فضلی بیان داشت: قول می‌دهیم به سرعت تمام مسائل و مشکلات را مرتفع کنیم. حل بعضی مشکلات نیازمند ایجاد زیر ساخت است که این زیرساخت‌ها در دست اقدام هستند. در افق کوروش خوشبختانه تمام واحدها با برنامه‌ریزی دقیق مشغول به کارند و برنامه‌های روزانه، هفتگی و ماهانه برای تحقق اهداف کاملا مشخص هستند.
مهندس فخریان تصریح کرد: در سال 97 افق کوروش را بسیار متحول‌تر از سال‌های قبل خواهید دید.
در ادامه جمعی از مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش طی سخنانی به اظهار نظر پرداختند و مسائل مدنظرشان را با دکتر فضلی درمیان نهادند.
در پایان این نشست، همکاران حاضر، ضمن تبریک سالروز میلاد بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، تلاش‌ها و آرمان‌های کارآفرینانه استاد محمدکریم فضلی را یادآور شدند و پاس داشتند.