برای کمک به هموطنان آسیب دیده در سیل فقط امتیاز خرج کنید
19 مرداد 1398
بازدید 4384

در آستانه ماه مبارک رمضان و در پی اجرای کمپین به رسم همسایگی، اعضای باشگاه مشتریان افق کوروش برای کمک به هموطنانِ آسیب دیده در مناطق سیل زده، با واگذاری 30 و 50 امتیاز ، افق کوروش را در تهیه و ارسال بسته های غذایی و بهداشتی یاری کردند؛ تا هفتم خردادماه برای پیوستن به این کمپین فرصت باقیست.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، این شرکت در آستانه ماه مبارک رمضان با هدف کمک به هموطنانِ آسیب دیده در مناطقِ سیل زده گلستان، لرستان، خوزستان و مشارکت اعضای باشگاه مشتریان خود، کمپینی را تحت عنوان "به رسم همسایگی" جهت ارسال بسته های غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده اجرایی کرد.

در این کمپین، اعضای باشگاه مشتریان افق کوروش صرفا با واگذاری 30 و 50 امتیاز می توانند در تهیه بسته های حمایتی غذایی و بهداشتی به هموطنان آسیب دیده ی سیلاب های اخیر مشارکت داشته باشند.

بدین منظور، اعضای باشگاه مشتریان افق کوروش جهت واگذاری امتیاز می توانند با مراجعه به اپلیکیشن و ورود به بخشِ کدهای تخفیف و به رسم همسایگی، یکی از دو گزینه "بسته حمایتی غذایی" و " بسته حمایتی بهداشتی" را انتخاب نمایند تا با کسر امتیاز آن ها،  این بسته های حمایتی تهیه و به مناطق سیل زده ارسال و بین هموطنان آسیب دیده توزیع گردد.

"بسته غذایی" شامل اقلام روغن، شیر، حبوبات، ماکارونی، کنسرو تن ماهی، خرما، کشمش و بیسکوئیت می شود و "بسته بهداشتی" باشگاه مشتریان افق کوروش، پد بهداشتی، پوشک، دستمال مرطوب کودک، دستمال کاغذی، خمیر دندان، شامپو، مسواک، مایع دستشویی، صابون، پودر لباسشویی دستی و پودر صابون را شامل خواهد شد.

شایان توجه است؛ کمپین باشگاه مشتریان افق کوروش که از روزهای پایانی فروردین ماه آغاز شده، هم اکنون  با مشارکت و استقبال بیش از 850 عضو باشگاه مشتریان افق کوروش مواجه شده است و هم اینک تعداد 324 بسته بهداشتی و 529 بسته غذایی در حال توزیع در روستاهای منطقه نورآباد استان لرستان است و بسته های غذایی و بهداشتی استان خوزستان نیز در حال بسته بندی برای ارسال و توزیع در منطقه است.

لازم به ذکر است؛ مشتریان باشگاه مشتریان افق کوروش تا هفتم خرداد ماه مصادف با شب قدر فرصت دارند بدون پرداخت هزینه و تنها با استفاده از امتیازات باشگاه مشتریان خود به هموطنان آسیب دیده در حادثه سیل اخیر کمک نمایند.

گفتنی است؛ از ابتدای وقوع سیلاب های اخیردر مناطق گلستان و لرستان، افق کوروشی ها بلافاصله جهت ابراز همدردی با آسیب دیدگان به تامین و ارسالِ محصولات مورد نیاز به مناطق سیل زده همت گماشتند و با توزیع یک هزار بسته غذایی در آق قلا و پلدختر، تلاش برای خدمت رسانی به هموطنان در مناطق سیل زده را وظیفه خود دانستند.

همچنین پس از اختصاص 15 میلیارد تومان بودجه از سوی خانواده گروه صنعتی گلرنگ جهت تهیه و ارسال اقلام مورد نیاز به آسیب دیدگان در مناطق سیل زده، افق کوروشی ها با تلاشی مضاعف آماده سازی و بسته بندی محصولات را آغاز کردند و به همّت کارکنان پرتلاشِ شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در انبار مرکزی، آماده سازی و بسته بندی 10 هزار بسته غذایی و 10 هزار بسته مواد شوینده و بهداشتی جهتِ ارسال و توزیع به سیل زدگان استان لرستان و خوزستان انجام پذیرفت.