اعطای جایزه "مسئولیت اجتماعی " در شرایط کرونا به روابط عمومی افق کوروش
06 دی 1399
بازدید 4113

جایزه "مسئولیت های اجتماعی و لوح تقدیر روابط عمومی برتر در "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی" که روز یکشنبه 15 تیر ماه 99 برگزار شد، به روابط عمومی افق کوروش اعطاء شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی در محل مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی و با حضور جمعی از مدیران اجرایی، اساتید دانشگاه و پیشکسوتان روابط عمومی از جمله دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس و دبیر انجمن متخصصان روابط عمومی، رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت بهداشت برگزار شد.

این رخداد ملی با ایراد سخنرانی با محوریت "ارتباطات انسانی و مسئولیت اجتماعی در شرایط کرونا" و "چالش‌ها و فرصت‌های اطلاع‌رسانی در حوزه کرونا" و بررسی فعالیت ها روابط عمومی ها در شرایط کرونا همراه بود.

 روابط عمومی افق کوروش موفق شد با کسب استانداردهای مورد نظر هیات داوران و به دست آوردن بالاترین امتیاز، جایزه مسئولیت اجتماعی این رخداد را "به پاس آموزش و فرهنگ سازی در حوزه مقابله با بیماری همه گیر کرونا" به خود اختصاص داد.

هیات داوران این رخداد ملی با بررسی عملکرد روابط عمومی ها در زمینه مسئولیت های اجتماعی در دوران کرونا از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به دلیل ارسال مواد غذایی به مناطق محروم کشور، توزیع بسته های میان وعده برای کادر درمانی بخش کرونا در بیمارستان های مسیح دانشوری و امام خمینی(ره)، تشکیل ستاد بحران مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شرکت، انجام مرتب آزمایشات غربالگری به منظور پایش سلامت کارکنان ستاد، انبار و فروشگاه، ارائه بسته های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی نمودن مستمر شعبات خود در سراسر کشور، تقدیر نموده و از روابط عمومی این شرکت به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر شد.