دریافت تندیس زرین دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران
19 اسفند 1398
بازدید 4231

دریافت تندیس زرین دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران 

دکتر علی ابراهیمی معاون مالی و اقتصادی گروه سرمایه گذاری کوروش به نمایندگی از گروه صنعتی گلرنگ دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران  را دریافت کرد.

این همایش که روز شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار شد، جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی اهداء شد.

در این مراسم که با حضور دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر مجید قاسمی معاون پژوهش‌های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر سید رحمت‌الله اکرمی معاون وزیر اقتصاد در نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور و جمعی از مسئولان کشوری، مدیران به ویژه مدیران مالی شرکت‌ها و اساتید دانشگاه برگزار شد، بالاترین نشان جایزه ملی مدیریت مالی ایران به گروه صنعتی گلرنگ رسید.

حضور فعال و گسترده شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر این است که سازمان‌های ایرانی میل بسیاری برای حضور در فرایندی دارند تا سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از نظر نوع فعالیت با آن‌ها مشترک می‌باشند مقایسه نمایند.

گفتنی است؛ جایزه ملی مدیریت مالی ایران از معتبرترین جوایز حوزه‌ی مالی است و کسب آن، به عنوان سند اعتبار یک سازمان و به طور خاص حوزه مالی تلقی می‌ شود.