نخستین جشنواره عکاسی نگاه همکار برگزار می شود
12 مرداد 1401
بازدید 5229

نخستین جشنوراه عکاسی نگاه همکار ویژه همکاران گروه سرمایه گذاری کوروش از پنجم مرداد ماه سال 1401 برگزار می شود.

موضوعات مسابقه جشنواره عکاسی نگاه همکار، با موضوعات تلاش و پشتکار، مهربانی در محل کار،  آراستگی در محیط کار،  مشتری مداری و خدمتگزاری به مردم است.

نحوه ارسال آثار علاوه بر ارسال به نمایندگان معرفی شده، از طریق لینک  https://survey.porsline.ir/s/fkvxMmf   برای تمامی همکاران فراهم شده است. 

اهداف برگزاری مسابقه:
در راستای ارزش های سازمانی گروه سرمایه گذاری کوروش و در راستای انجام مسؤولیت فرهنگی خود از تمامی همکاران ستاد و شرکت های زیر مجموعه خود دعوت می کند که ضمن شرکت در این مسابقه و بهره مندی از جوایز آن، با دقت و حساسیت بیشتری به موضوعات اعلام شده بیاندیشند.

داوری:
داوری مسابقه عکاسی، به سه صورت مجزا صورت می‌گیرد. عکس‌های دریافت شده در طول برگزاری مسابقه، توسط نمایندگان شرکت ها؛ پس از بررسی های اولیه، تصاویر منتخب به دبیرخانه اجرائی جشنواره (دفتر ستاد) ارسال می شود. 
در مرحله دوم تصاویر توسط کمیته اولیه داوری که متشکل از نمایندگان شرکت ها و دبیران جشنواره است در معرض داوری قرار می گیرد. در مرحله سوم پس از پایان مهلت مسابقه، تصاویری که از از دو مرحله داوری عبور کرده اند، توسط داوران عکاسی که از اعضا انجمن عکاسان است، با حضور نمایندگان شرکت 5 اثر برگزیده و به عنوان برنده اعلام خواهد شد.
همچنین 5 اثر نیز توسط داور اعلام خواهد شد که پس از انتشار در اینستاگرام گروه سرمایه گذاری کوروش، بر اساس رای مردمی برنده ششم نیز مشخص خواهد شد.

زمان برگزاری مسابقه:
زمان ارسال آثار از 5 الی 18  مرداد ماه 
از 19 الی 21 مرداد ماه داوری مرحله دوم توسط نمایندگان و دبیران جشنواره
23 مرداد ماه داوری نهایی آثار با حضور نمایندگان و داوران انجمن عکاسی.
24 و 25 مرداد ماه زمان انتشار 5 اثر برگزیده جهت انتشار در پست اینستاگرام و رای مردمی
26 اختتامیه و زمان اعلام نتایج مسابقه

جوایز مسابقه:
به 5 اثر به انضام اثرششم به عنوان منتخب مردمی، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

شرایط ارسال آثار:
-    آثار ارسالی باید رنگی باشند.
-    عکس‌های ارسالی با رزولوشن  dpi 300 و یا با بالاترین کیفیت ارسال شود.
-    حجم فایل ارسالی بایستی حداقل 3 و حداکثر 12 مگا بایت با پسوند JPG و با مود RGB باشد.
-    در صورت ارسال فایل در واتس‌اپ عکس ها به صورت یک فایل زیپ درآمده و سپس ارسال شوند و یا در واتساب با استفاده از گزینه فایل، آثار خود را ارسال شود.
-    فایل‌ها به نام خود عکاس و موضوع  نامگذاری شود.
-    عکاسی با دوربین عکاسی و یا دوربین گوشی هر دو مورد قبول است.
-    تصاویر مرتبط با موضوعات چنانچه برای یک سال گذشته نیز باشد، مورد پذیرش است.
ـ     ارسال عکس توسط اشخاص به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می‌شود. در غیر این صورت اثر مورد نظر در هر مرحله از مسابقه حذف و جوایز آن پس گرفته خواهد شد.
-    هیچ محدودیتی در انتخاب تکنیک عکاسی نیست؛ مهم این است که با موضوع مسابقه، مرتبط باشد.
-    ویرایش عکس و استفاده از فتوشاپ فقط در اندازه‌ تنظیم رنگ و نور مجاز است و داشتن قاب دور عکس، آرم و متن روی عکس و... باعث می شود اثر شما در مسابقه شرکت داده نشود.
-    در صورت برگزیده شدن عکس؛ شرکت‌کننده موظف است در کمترین زمان لازم، فایل اصلی و بدون ویرایش عکس را در اختیار دبیرخانه جشنواره (روابط عمومی دفتر ستاد) قرار دهد.
-    آثاری در مسابقه شرکت داده می شوند که با موازین شرعی و عرفی کشور عزیزمان ایران همخوانی داشته باشد.
-    در صورت عدم رضایت از فرد یا افرادی عکس تهیه می کنید، باید از اشخاص، رضایت‌نامه مکتوب داشته باشید. بدیهی است کلیه مسائل حقوقی در این زمینه و مالکیت اثر بر عهده شرکت کننده است.
-    ارسال اثر به عنوان مالکیت معنوی آن تلقی خواهد شد و در صورت اثبات مالکیت اثر توسط فرد دیگر برگزار کننده مجاز است، جایزه‌ احتمالی را بازپس دهد.
-    منتخبان برای کسب عنوان که توسط رای مردمی انجام می شود، هر طور که تمایل دارند، می‌توانند برای کسب رأی مردمی بیشتر به صورت منصفانه تبلیغ کنند. هیأت داوری نیز بر این فرایند نظارت خواهد کرد تا  رفتارغیرمنصفانه‌ای در طول رأی گیری مردمی صورت نپذیرد.
-    برای شرکت در مسابقه و کسب رای مردمی فالو کرده صفحه رسمی اینستاگرام گروه سرمایه گذاری کوروش، الزامیست.
-    زمان شرکت در مسابقه و ارسال عکس ها قابل تمدید نیست و دبیر خانه مسابقه به طور قطع، آثار دریافتی پس از مهلت اعلام شده را نمی پذیرد.
-    تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی‌نشده به عهده دبیرخانه جشنواره است.