مراسم گرامیداشت روز منابع انسانی در گروه سرمایه گذاری کوروش برگزار شد
31 فروردین 1401
بازدید 5418

به مناسبت 25 فروردين ماه، روز ملی گراميداشت منابع انساني،‌ مدیرعامل، معاونان و مديران منابع انسانی مجموعه شرکت های گروه سرمایه گذاری کوروش گرد هم آمدند.

در این گردهمایی جناب آقای دکتر علی ابراهیمی مدیرعامل محترم گروه سرمایه گذاری کوروش با اشاره به اهمیت منابع انسانی در سازمان گفت: در جهان رقابتی امروز که بهره‌وری در همه زمینه‌ها افزایش یافته است، تنها سازمان‌هایی می‌توانند در این دنیای پرتلاطم باقی بمانند که به بهترین وجه از منابع خود استفاده نموده و بیشترین بهره‌وری را داشته باشند. 

دکتر ابراهیمی با توجه به نقش بهره وری در  نیروی انسانی تأکید کرد: بهره‌وری نیروی کار از تقسیم ارزش افزوده بر متوسط تعداد شاغلین حاصل می‌شود. که این شاخص نشان می‌دهد که به طور متوسط هر نفر نیروی انسانی شاغل چه میزان ارزش افزوده ایجاد کرده است. بنابراین برای سنجش موفقیت در سازمان‌ها نیاز به نظام‌های منابع انسانی مترقی است که بتوانند با ارائه راهکارهای مناسب و ایجاد هماهنگی لازم بین اهداف سازمان و اهداف کارکنان، بر بهره‌وری کل سیستم بیافزایند و سازمان را در رسیدن به اهداف خود هر چه بیشتر یاری نموده و به پیش ببرند.

 دکتر صفری معاون منابع انسانی گروه در اين نشست ضمن اشاره به اقدامات کارگروه منابع انساني در گروه، اظهار اميدواري کرد تا در سال جاري راهبردها و برنامه هاي پيش بيني شده براي به کارگيري موثر و کارآمد سرمايه انساني در برنامه ريزي، سازماندهي و هدايت و کنترل جهت دستيابي به اهداف سازماني در گروه سرمایه گذاری گروه، بيش از گذشته محقق شود.

 در این گردهمایی؛ مديران منابع انسانی مجموعه شرکت‌های گروه  ضمن اشاره بر جايگاه رفيع و بي بديل سرمايه‌هاي انساني، بر حفظ و پاسداشت آن به عنوان ارزشمندترين دارايي گروه سرمایه گذاری کوروش و اهميت پياده سازي الگوهاي منطبق با انعطاف پذيري، ثبات و چابکي نيروهاي متخصص، کارآمد و نیز يکسان سازي شرايط جذب و نگهداشت سرمايه‌هاي انساني در عين رعايت ويژگي‌هاي منحصر بفرد شرکت‌هاي گروه تاکيد کردند.