جشن سالروز تأسیس گروه سرمایه گذاری کوروش برگزار شد
14 دی 1400
بازدید 5981

 

مراسم سالروز تأسیس گروه گروه سرمایه گذاری کوروش با حضور مدیرعامل، معاونان و تمامی همکاران ستاد برگزار شد.

در این مراسم ؛ دکتر ابرهیمی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری کوروش ضمن تبریک و شادباش به مناسبت سالروز تأسیس گروه با اشاره به بیتی از اقبال لاهوری " خدا آن ملتی را سروری داد – که تقدیرش به دست خویشتن بود" بیان کردند: همه ما در هلدینگ دور هم جمع شده ایم، برای هدفی بزرگ و آن هدف به حرکت درآوردن چرخ های اقتصادی کشور و حضور در بازارهای جهانی است.

ایشان ضمن اشاره به موفقیت های به دست آمده بیان کردند: تمامی کارکنان گروه باید همواره به دنبال افزایش و توسعه توانمندی ها و قابلیت های خود باشند و با یک نگاه جدید، بهره وری را در بخش های مختلف سازمان افزایش دهند. 
در ادامه این مراسم، با همراهی مدیرعامل گروه، مسابقه پرسش و پاسخ با محوریت فعالیت های گروه برگزار و به همکارانی که پاسخ صحیح را دادند، به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

گفتنی است؛ گروه سرمایه‌گذاری کوروش در سیزدهم آبانماه سال 1387 ابتدا با نام گروه سرمایه گذاری توسعه صنایع گلرنگ به ثبت رسید و از سال 1396 با نام گروه سرمایه گذاری کوروش فعالیت خود را جدی تر دنبال کرد تا جائیکه در مدت زمانی کوتاه توانست، در صنایع غذایی، پخش و خرده فروشی (فروشگاه‌های زنجیره‌ای)، تجارت الکترونیک، بازرگانی و صادرات، رشد سریع و پیوسته‌ای را تجربه نماید.
 این گروه سرمایه گذاری در حال حاضر، در صنعت غذا در 25 گروه کالایی؛ برندهای خوشنامی همچون اویلا، فامیلا، آذوقه، کیمبال، مادلین، سانتین، وی‌نات، بلوط، ساحل کنار، مشکین، نیک شف، نوین زعفران، چیکن فامیلی، پاکبان و ساحل کنار را به بازار ایران معرفی کرد.
این گروه سرمایه گذاری با معرفی فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، هایپرفامیلی، گندم طلایی، باغ میوه ایرانی در صنعت خرده فروشی، اُکالا در صنعت تجارت الکترونیک و گلرنگ پخش در صنعت پخش و توزیع؛ رشد شتابنده‌ای در مدیریت نظام عرضه و تقاضای کشور، داشته است. 
در حال حاضر گروه سرمایه گذاری کوروش با دارا بودن بیش از 28 هزار نیروی متخصص و متعهد و بیش از 3000 فروشگاه زنجیره‌ای در تمامی شهرهای ایران، محصولات متنوعی در گروه کالاهای مختلف، شامل انواع روغن‌های خوراکی، فرآورده‌های پروتئینی، کنسروها، لبنیات، خشکبار و حبوبات، برنج، آجیل و تنقلات، چای و قهوه، دسر و ژله، سس، زعفران و غیره را تولید و توزیع می نماید.