کارخانه‌های تولیدی اسپات با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار قم افتتاح شد
21 بهمن 1400
بازدید 4264


فاز توسعه کارخانه های تولیدی اسپات که به منظور افزایش ظرفیت تولید به منطقه شکوهیه منتقل شده بود،  به صورت رسمی افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه کارخانه های تولیدی تازه تأسیس اسپات با حضور براداران معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، شاهچراغی استاندار قم، مدیرعامل شرکت برق استان قم، نماینده بانک صنعت و معدن، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان و تنی چند از مدیران و مسئولان استان برگزار شد.

در این مراسم که صبح روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه ۱۴۰۰ در محل کارخانه اسپات واقع در شهرک صنعتی شکوهیه قم برگزار شد؛ علی شهبازی مدیرعامل شرکت اسپات گزارش کاملی از عملکرد سازمان، خطوط تولیدی جدید و ظرفیت های سازمان ارائه کرد.

توسعه فضای کارخانه و بالطبع آن افزایش ظرفیت تولید، ورود به بازار محصولات جدید، قابلیت ورود به بازارهای جهانی و توسعه صادرات، تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت با برندهای معتبر جهانی و برخی دیگر از ظرفیت های سازمان در این بازدید به اطلاع بازدید کنندگان رسید.

علی شهبازی مدیر عامل شرکت اسپات، ضمن ارائه گزارشات کامل در خصوص صنعت تجهیزات خرده فروشی؛ برخی از موانع و مشکلات موجود بر سر راه تولیدکنندگان این حوزه را عنوان و از توانایی و ظرفیت بالای سازمان جهت افزایش تولیدات روزانه خود خبر داد و گفت: با توجه به برخورداری از حمایت های کافی از آنجا که کیفیت محصولات تولیدی این شرکت در حد استانداردهای جهانی است، امکان افزایش میزان تولید وجود دارد. به طوری که در بسیاری از اقلام این بخش از صنعت کشور، نیاز به واردات کالای خارجی نخواهد داشت.

مدیرعامل اسپات در ادامه افزود: فاز توسعه محصولات در حوزه لجستیک و انبارداری در حال بهره برداری بوده و در آینده ای نزدیک محصولات از قبیل انواع قفسه، رک و تجهیزات لجستیک انبار به سبد محصولی اسپات اضافه خواهد شد.

مظفری معاونت تجهیز فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز که در این بازدید حضور داشت، ضمن ابراز رضایت از همکاری چندساله با اسپات، قابلیت ورود این شرکت به بازار محصولات و تجهیزات جدید من جمله انواع وسیله نقلیه انبار مانند لیفتراک را بالا ارزیابی و دستیابی به آن را در آینده نزدیک میسر دانست. 

گفتنی است؛ شرکت اسپات یکی از مجموعه شرکت های گروه سرمایه گذاری کوروش بزرگترین هلدینگ گروه صنعتی گلرنگ است که با هدف تجهیز فروشگاه های زنجیره ای تأسیس شد و در مدت زمان پنج ساله از افتتاح خود، تجهیز بیش از ۳۰۰۰ شعبه از فروشگاه های زنجیره ای برندهای مطرحی همچون: هایپرفمیلی، دیجی کالا، دیلی مارکت، افق کوروش، شرکت ملی پست ایران، اُکالا، گندم و … در کارنامه خود ثبت کرده است.