رونمایی اسپات از محصولات جدید در سومین نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو 2021
26 دی 1400
بازدید 4159

رونمایی اسپات از محصولات جدید در سومین نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو 2021
 
شرکت اسپات در سومین دوره نمایشگاه مراکزخرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته که از نهم تا دوازدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، برگزار شد، حضوری قدرتمند داشت.

در سومین دوره نمایشگاه مراکزخرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته شرکت اسپات از محصولات جدید خود همچون یخچال، فریزر، قفسه فروشگاهی و چک اوت کانترهای اکونومیک را با هدف تجاری سازی و کاهش قیمت رونمایی کرد.
بازدید کنندگان از غرفه اسپات، در جریان انواع کاربری، روند سفارشی سازی، مشخصات فنی محصولات جدید و بهینه سازی محصولات قبلی قرار گرفتند. 
شرکت اسپات در این دوره با نمایش گروه محصولاتی همچون: تجهیزات برودتی، قفسه‌های فروشگاهی و انبار، ترولی‌های انبار، و دیگر تجهیزات مرتبط با حوزه خرده فروشی حضور پیدا کرد. 
همچنین برند جدید اسپات که در زمینه تولید تجهیزات فروشگاهی اکونومیک فعالیت دارد، به بازدیدکنندگان معرفی شد. این تجهیزات با هدف تجاری سازی و ارائه محصول با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه خواهد شد که فریزر پلوتو، یخچال اورانوس از جمله این تجهیزات است.
انواع ترولی ویژه انبارهای مختلف از دیگر محصولاتی بود که بازدیدکنندگان از غرفه اسپات از نزدیک با ویژگی‌ها و نحوه کاربری آن آشنا شدند.

گفتنی است؛ شرکت اسپات یکی از مجموعه شرکت‌های گروه سرمایه گذاری کوروش است که فعالیت اصلی آن تولید تجهیزات صنعت خرده فروشی است.