شركت فاوافناوری افق در سال 1400 با هدف مشاوره، طراحی، تولید و ساخت انواع سیستم های الکترونیکی و کامپیوتری به گروه سرمایه گذاری کوروش پیوست.

این شرکت تاکنون بیش از 2000 شعبه از فروشگاه‌های افق‌کوروش را به سامانه پایش عوامل محیطی مجهز نموده و در ادامه فعالیت خود، نرم افزارهای همچون فروش تلفنی، ارزیابی تامین کنندگان و فروش عاملان را نیز در این فروشگاه‌ها، اجرایی کرده است.

شرکت مهندسی فاوافناوری افق، در حال حاضر محصولات کاربردی سودمندی را طراحی، تولید و به بازار عرضه می کند که از میان آنان می توان به سیستم نوبت دهی هوشمند صف آرا اشاره کرد. این سیستم که در انواع سیستم های نوبت دهی بی سیم و با سیم PC Based و Non PC Based  و TCP/IP طراحی و پیاده سازی شده، دارای پیشرفته ترین نرم افزار مدیریت صف، امکانات گزارش گیری On-Line، مانیتورینگ با قابلیت هرگونه تجهیزات جانبی اعم از VIP,SMS و دوربین و ... است.

فاوافناوری افق، با داشتن کادر مجرب طراحی، امکان پذیرفتن سفارش‌های مختلف در زمینه طراحی الکترونیک، سخت افزار، نرم افزار، طراحی فرم و شکل ظاهری دستگاه‌ها،  و همچنین خدماتی همچون مانیتورینگ، SMS، WIFI و ساخت تمامی تجهیزات بانکی مطابق با نظر و نیازمندی‌های مشتریان را داراست.

برخی دیگر از خدمات:

-    سامانه پایش عوامل محیطی

-    اندازه گیری شاخص های مهم در سطح فروشگاهی (دما-نور-حرکت-دود-دمای یخچال و فریزر،  برآورد         عملکرد صحیح ادوات فروشگاهی -اندازه گیری ولتاژ 3 فاز و هر شاخص مهم دیگر ) و ارسال اطلاعات         در پایگاه داده 

-    تنظیم آلارم‌های مختلف جهت جلوگیری از بروز خطا و اتفاقاهای مهم برای دستگاه‌ها

-    راه اندازی سامانه تحت وب موبایل و اپلیکیشن برای مسئولان و مدیران ...