شرکت صنعت خشکبار و حبوبات کوروش، در سال 1396 با هدف افزایش سبد محصولات غذایی گروه، فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با ظرفیت تولید سالانه 55.000 تن، در گروه محصولات حبوبات، خشکبار، آجیل، غلات و سویا با برندهای فامیلا، آذوقه، وی‌نات، مادلین و هم‌خوان محصولات خود را به بازار مصرف عرضه می کند.

گروه محصولات این شرکت علاوه بر توزیع در مجموعه فروشگاه‌های گروه، شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، هایپرفامیلی و فروشگاه اینترنتی اُکالا، در سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ از جمله شهروند، اتکا، هایپر استار، هایپرمی و غیره به صورت مویرگی نیز توزیع می شود. 

در بازار فله نیز، شرکت صنعت خشکبار و حبوبات کوروش، سهم قابل توجهی را در اختیار دارد. به طوریکه بسیاری از شرکت‌های بسته‌بندی، تولیدی و بنکداران بزرگ، محصولات فله‌ای مورد نیاز خود را به‌ صورت مستقیم از این شرکت تامین می نمایند. 

این شرکت با هدف حضور گسترده در بازارهای بین المللی، گروه محصولات خود را با برند سانتین در کشورهای بسیاری از جمله قزاقستان، روسیه، لهستان، بلغارستان، بلاروس، استرالیا، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، امارات، لبنان، کویت، قطر، هلند، انگلستان، افغانستان و ترکیه توزیع و عرضه می کند.

www.kourosh-dl.com