اُکالا؛ فروشگاه اینترنتی با ویژگی‌های خاص!
17 دی 1401
بازدید 5320

قطعا فروشگاه‌های زیادی هستند که به تأمین نیازهای روزمره انسان‌ها می‌پردازند. در ایران نیز سایت‌های بسیاری طراحی و راه اندازی شده‌اند تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن، لوازم مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و در دسترس خود داشته باشید. شاید جالب باشد بدانید که اغلب خریدهایی که به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد برای خرید اقلام روزمره است. مانند انواع خوراکی و لوازم بهداشتی، خوار و بار و نان، لوازم مربوط به آشپزخانه و .... همین اقلام به دلیل ضروری و پرمصرف بودن در سبد خرید هر خانواری حضور دارند. هر کسی در زندگی روزمره خود به چنین لوازمی نیازمند می شود.

از میان فروشگاه اینترنتی اُکالا؛ بهترین فروشگاه‌های اینترنتی با ویژگی‌های خاص هستند. در واقع شاید بتوان اذعان داشت که این دو مجموعه به صورت تخصصی به برطرف کردن نیازهای افراد در ارتباط با خرید اقلام روزمره می‌پردازند. از این جهت به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران معرفی می‌شود. در ادامه به بررسی فروشگاه اُکالا می پردازیم.

اُکالا
اُکالا یک سایت و اپلیکیشن است که در سال 1396 برای رفاه حال مشتریان شروع به فعالیت نمود. هدف اصلی اُکالا سهولت در امر خرید کالاهای ضروری و روزمره در تمام گروه‌های مواد غذایی و کالاهای مصرفی و روزمره را برای کاربران یا همان مشتریان خود است. کالاها همگی با کیفیت معقول و مناسب و قیمت‌های بسیار مناسب عرضه می‌شوند. زیرا رسالت برند اُکالا همواره همین بوده است که کالاهای مصرفی را با قیمتی مناسب همراه با کیفیتی عالی در خدمت مشتریان خود قرار دهد.
در واقع اُکالا یک مجموعه کامل برای برآورده کردن نیازهای ضروری روزمره شماست. به سادگی می‌توانید به آن اطمینان کرده و خریدهای روزانه خود را از طریق اُکالا انجام دهید. 

ویژگی‌های خاص اُکالا:

اُکالا رنک
شما وقتی وارد سایت اُکالا می‌شوید، قاعدتا با تنوع بسیاری از محصولات سوپرمارکتی مواجه می‌گردید. انواع لبنیات با برندهای متنوع، انواع تنقلات، چای، شیرینی و شکلات، نان‌های فرآوری شده، انواع پروتئین، روغن، رب، عسل، برنج، تن ماهی، لوازم بهداشتی و شوینده و ... در سایت اُکالا وجود دارند. قاعدتا اگر تجربه استفاده از تمامی برندها را نداشته باشید نمی‌توانید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. امتحان کردن تمامی برندها نیز اصلا کار به صرفه‌ای نیست. از این جهت اُکالا یک سیستم بسیار جالب و کاربردی راه اندازی کرده است. در سایت اُکالا بخشی وجود دارد که با عنوان اُکالا رنک مشخص شده است. در واقع در این قسمت تمامی خریداران و کاربران اُکالا به انواعی از برندهای متنوع محصولات اعم از پروتئین، لبنیات، خوار و بار، خوراکی و لوازم بهداشتی، رأی می‌دهند. رأی افراد می‌تواند منفی یا مثبت باشد. همین امر سبب می‌شود تا شما با توجه به تجربه خرید و استفاده محصول توسط دیگر کاربران بتوانید یک انتخاب عالی و به صرفه داشته باشید. ضمن اینکه شما نیز می‌توانید برای استفاده بهتر دیگران از این ویژگی بسیار خوب سایت، به محصولات متنوع رأی بدهید تا دیگر افراد نیز بتوانند از اطلاعات شما بهره ببرند.

اُکالا بیزینس
شاید لازم باشد که بدانید فروشگاه اینترنتی اُکالا، در واقع یکی از بزرگترین سوپرمارکت‌های اینترنتی در کشور  است. بنابراین نیاز دارد تا امکاناتی ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرد. از این رو مجموعه اُکالا تصمیم گرفته است تا فروش محصولات خود به صورت عمده را نیز آغاز نماید. از این طریق افرادی که قصد خرید کالا به صورت عمده از اُکالا را دارند می‌توانند با قیمت‌هایی بسیار مناسب محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایند. فروش عمده محصولات شامل تمامی اقلام خواهد بود. اقلامی نظیر انواع لوازم بهداشتی، خوار و بار، پروتئین‌ها و حتی میوه و سبزیجات.
فروش عمده، هم اکنون در اُکالا امکان‌پذیر است و این ویژگی برای تمامی کسب و کارها از جمله هتل و رستوران‌ها و سازمان‌ها بسیار کاربردی است.  

ویژگی های اُکالا بیزینس:
- اگر بیش از 1.5 میلیون تومان خرید کنید می‌توانید از خدمات ارسال رایگان بهره‌مند شوید.
- در صورت خرید زیر 1.5 میلیون تومان نیز هزینه بسیار ناچیزی بابت ارسال از شما دریافت می‌شود. 
- شما می‌توانید ارزان‌ترین خرید عمده را از طریق اُکالا بیزیس تجربه نمایید.
- فروش در اُکالا بیزینس فقط به صورت کارتنی انجام می‌پذیرد. از این جهت خیالتان از بابت بسته‌بندی راحت خواهد بود.
- اُکالا بیزینس همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، یک سیستم کاربردی برای هتل‌ها، رستوران‌ها و سازمان‌ها خواهد بود.
- در وقت و زمان شما صرفه جویی خواهد شد.
- تمام پروسه خرید به صورت آنلاین انجام می‌شود. اما می‌توانید هزینه را هم به صورت آنلاین و هم حضوری پرداخت نمایید.
- شاید کمتر سایتی باشد که امکان خرید عمده به صورت آنلاین را برای مشتریان خود فراهم نموده باشد. اُکالا بیزینس با این ویژگی منحصر به فرد کار را برای خرید انبوه ساده کرده است.
- اُکالا بیزینس در واقع در تلاش است تا خرید عمده به وسیله سازمان‌ها، ارگان‌ها و مجموعه‌ها را تسهیل و تسریع نماید. در این امر نیز به خوبی موفق بوده است. ضمن اینکه تمامی محصولات با هزینه‌ای مناسب ارائه می شود.

مزایای اُکالا
هر سایت و مجموعه‌ای قاعدتا دارای یک سری مزایای خاصی هست. اُکالا نیز دقیقا به همین شکل است. در واقع اُکالا به واسطه همین مزایای خود توانسته در میان مشتریانش محبوب باقی بماند. 

- اولین مزیت یا بهترین مزیت مجموعه اُکالا، سیستم رنکینگ آن می‌باشد. در واقع با اُکالا رنک، مشتری می‌تواند با یک دید باز تصمیم گرفته و بهترین خرید را نماید. از این رو بسیار کاربردی و مفید است.

- از دیگر مزایای اُکالا می‌توان به وجود اُکالا بیزینس اشاره کرد. سیستم اُکالا بیزینس یک سیستم بسیار کاربردی است. زیرا امکان خرید به صورت انبوه را برای همگان فراهم کرده است. از این جهت جزو نقاط قوت و مزایای اُکالا است.

- از دیگر مزایای اُکالا می‌توان به ارائه انواع کد تخفیف اکالا ویژه مشتریان اشاره نمود. در شرایط عادی که هم چنان قیمت‌های فروشگاه اینترنتی اُکالا نسبت به سایر فروشگاه‌ها بسیار مناسب می‌باشد. حال تصور کنید که کد تخفیف اُکالا را نیز در دسترس خود داشته باشید. می‌توانید یک خرید عالی و به صرفه با بهترین قیمت‌ها از اُکالا داشته باشید. مثلا اگر برای بار اول قصد خرید از اُکالا را دارید می‌توانید از کد تخفیف اولین خرید اکالا بهره ببرید. تمامی این کد تخفیف‌ها را به شکل جامع و کامل می‌توانید از سایت موپُن دریافت کنید. ضمن اینکه با ورود به این سایت به انواع کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی دسترسی پیدا خواهید کرد.

- همان گونه که پیش‌تر نیز اشاره شد، سایت اُکالا، دارای اپلیکیشن اختصاصی نیز است که دسترسی شما را به فروشگاه اینترنتی اُکالا، بسیار ساده‌تر و سریع‌تر می‌نماید. از این رو از نقاط قوت این مجموعه به حساب می‌آید.

- کاربری ساده سایت و اپلیکیشن اُکالا، یکی دیگر از مزایای مهم آن است. در واقع ساده بودن کاربردی سایت و اپلیکیشن، سبب می‌شود تا هر فردی با هر سطح سواد کامپیوتری، بتواند از مجموعه اُکالا خرید نماید.

- از دیگر مزایای اُکالا باید به ارائه خدمات در اکثر شهرهای ایران اشاره کرد. همین امر دسترسی به خدمات را در بسیاری از شهرهای ایران ساده و میسر نموده است.
 
https://b2n.ir/f58623